Ամանորյա ամսագիր

Ողջույն, ներկայացնում եմ Ամանորյա հանելուկներ, բացիկ և խորհուրդներ։

Բացիկ՝ Ամանորին

Ամանորը՝ հանելուկների հետ

Այն  ինչն է, ինչը, երեխաներին  ուրախացնում  է, նվերներ  բերում  մի  անուշիկ  աղջկա  հետ։

Այն  ինչն  է, ինչը, երեխաներն  են  կառուցում, սպիտակ  է, ձյունե, գազարով  և   զեյթունով։

Այն  ինչն  է, ինչը, տոն  է, ուշ  գիշեր, բայց  բոլորը  արթուն  են։

Այն  ինչն  է, ինչը, թափվում  է  երկնքից   և  հենց  արև  է  տեսնում, միանգամից  հալվում։

Այն  ինչն  է, ինչը, զարդարում  են  բոլորով, իսկ  վերջում  կատարին  աստղ  դնում։

Ամանորյա խորհուրդ

Ողջույն  նրանց, ովքեր  կարդում  են  իմ  Ամանորյա  խորհուրդը։

Նախկինում  Ձմեռ  Պապը  Ամանորին  ոչ  թե  նվերներ էր  տալիս  երեխաներին  այլ  յոթ  խորհուրդ՝ փոխադարձ հարգանք, խաղաղություն, ազնվություն, իմաստություն, աշխատասիրություն, համեստություն և գոհունակություն:

Իմ  կարծիքով  երեխաները  խորհուրդներ  ստանալով  ավելի  երջանիկ  են  եղել, քան  հիմա  նվերներ  ստանալով։ Խորհուրդ  եմ  տալիս  միշտ պահել  այդ Ամանորյա յոթ  խորհուրդները։

Իսկ  իմ  Ամանորյա խորհուրդը  այն  է, որ  բոլորը  Նոր  Տարին  դիմավորեն  անկեղծ  երջանկությամբ։ Վստահեցնում  եմ, որ  դրանից  լավ  բան  չկա։

Ինչպես  ասում  են <<Ինչպես  սկսում  ես  տարին, այնպես  էլ  անցկացնում  ես>>։

Հույս  ունեմ, որ  իմ  խորհուրդը  կօգնի  քեզ  և  դու  այս  Ամանորին  կփորձես այն  իրականացնել։

Հիմա  սկսիր, որ  այն  լինի  անկեղծ։

Оставьте комментарий