Գնացել ենք Գավառ տատիկիս տուն (մորաքրոջս նշանդրեքին)

Ողջույն, այսօր կպատմեմ որտեղ և ինչպես եմ հանգստացել ամառային արծակուրդներին։ Ես հանգստացել եմ Գավառում տատիկիս տանը։Այնտեղ ինձ շատ դուր եկավ։ Մենք այնտեղ գնացել էինք երկու նպատակով ։ Քանի , որ այնտեղ շատ հով էր ( 21 c) ես շատ հաճախ իջնում էի բակ և խաղում եղբորս հետ։ Հիմա կասեմ ինչ՞ նպատակներով ենք գնացել այնտեղ։ Առաջին որպիզի հանգստանանք, երկրորդ մորաքրոջս նշանդրեքին։ Քանի, որ մորաքրոջս նշանդրեքն էր մենք պատրաստեցինք Գավառի փախլավա՝

Ես այտեղ ունեմ մի շունիկ որը մենք նվիրել ենք տատիկիս, նրա անունը Վուլֆ կամ Վաֆլի է։

Ես և Վուլֆը՝

Ես նաև ուզում եմ պատմել մի շատ լավ պատմություն, ամսի հինգին հայրավանքի ուղտագնացության օրն էր և մենք այդ կապակցությամբ գնացինք հայրավանք։ Մենք այնտեղ տեսանք մի փողոցային շունիկի և որոշեցինք նրան պահել։ Մենք նրան բերեցինք Երևան մեր տուն։ Եվ խնամեցինք։Մենք նրա անունը դրել ենք Մոմիկ։

Մոմիկին լողացրել ենք՝

Վերջ

Оставьте комментарий